/ Doradztwo sprzedażowe

Audyt oferty handlowej

W Suasio dbamy o to, by oferta handlowa, którą wysyłamy do potencjalnego klienta, była dopasowana do jego potrzeb. Umieszczamy w niej wyczerpujące, konkretne informacje i tylko niezbędne do decyzji dane.  Pomożemy poprawić i Twoją ofertę. 

Twoja oferta handlowa jest za długa bądź mało czytelna? Nie wiesz jak właściwie ubrać w słowa to, co oferuje Twoja firma? Chcesz stworzyć dokument, który odpowiednio komunikuje klientowi możliwości współpracy i przekonuje do skorzystania z Twojej firmy?

Możemy Ci w tym pomóc!

audyt oferty handlowej
Audyt oferty handlowej

Czym jest oferta handlowa i jakie elementy się na nią składają?

Oferta handlowa to specjalnie skonstruowany dokument dla potencjalnych kontrahentów. Przedstawia szczegółowe warunki współpracy i jest początkiem formalnych negocjacji umowy z zainteresowanym klientem. 

Dobrze przygotowana oferta handlowa jest kluczem do zamknięcia procesu sprzedaży i podniesienia prawdopodobieństwa jego sukcesu.

Każda dobrze przygotowana oferta handlowa powinna zawierać:

  • opis oferowanych produktów lub usług,
  • kluczowe informacje dotyczące sposobu świadczenia usługi (np. metodyka, techniki pracy),
  • wycenę,
  • kontakt do przedstawiciela firmy. 

Jeśli zdecydujesz się na współpracę z nami, podpowiemy Ci, jak zoptymalizować Twoją ofertę handlową, by zwiększyć prawdopodobieństwo dopięcia umowy z potencjalnym klientem.

 

 

Audyt oferty handlowej - dla kogo?

Usługa audytu oferty handlowej jest przygotowana specjalnie dla przedsiębiorców i firm, które chcą optymalizować swoją sprzedaż, szczególnie jeśli zauważają spadek skuteczności aktualnych ofert. Ta usługa jest również doskonała dla nowych biznesów, które pragną od samego początku zapewnić, że ich oferta wyróżnia się na rynku i spełnia oczekiwania klientów.

Chcesz wiedzieć więcej?

Jak wygląda początek współpracy

Zobacz jak wygląda początek tego procesu.

1

Pierwszym krokiem jest rozmowa. Strategia ma być planem działania, nie dokumentem do schowania w szufladzie. Dlatego potrzebujemy poznać cele Twojej organizacji i ustalić, jak marketing ma je wspierać.

2

Kolejne kroki to cykliczne spotkania i praca własna naszego zespołu. 
Do pracy nad strategią dobieramy zespół dopasowany do specyfiki Twojej działalności: specjalistów i konsultantów z doświadczeniem w pracy z Twoją branżą i/lub docieraniem do grup docelowych analogicznych do Twojej.

3

Nasi specjaliści i konsultanci w kolejnych tygodniach m.in. analizują Twoją obecną strategię marketingową jeśli takową posiadasz, wyznaczają fundamenty pod nową/poprawioną wersję, pracują z Twoim zespołem nad weryfikacją swoich pomysłów i założeń.

4

W efekcie powstaje strategia marketingowa, będąca kluczowymi założeniami komunikacyjnymi dla Twojego biznesu i oparta na wiedzy wydobytej i usystematyzowanej z Twojej organizacji. Dodatkowo otrzymujesz plan działania, jak poszczególne aspekty strategii wdrożyć.
My wspieramy Cię w tym procesie.

Chcesz poznać, jak ten proces wygląda w szczegółach?

Jakie są korzyści z przeprowadzenia audytu oferty handlowej?

  • Oferta handlowa przedstawia Twoją firmę. Audyt pomoże Ci zaprezentować się profesjonalnie, dzięki czemu będziesz w stanie przekonać potencjalnych klientów do Twoich usług czy produktów.
  • Regularne przeglądy oferty umożliwiają dostosowanie treści do bieżących potrzeb i oczekiwań klientów .
  • Audyt pomoże upewnić się, że oferta jest klarowna, co minimalizuje możliwość nieporozumień na linii z klientem.
  • Dzięki audytowi można zidentyfikować unikalne cechy oferty i skupić się na ich promocji, wyróżniając się na rynku.
  • Doskonale dopasowana oferta przekłada się na zwiększenie satysfakcji klientów, co może prowadzić do wzrostu sprzedaży i zysków firmy.
  • Audyt pomoże zidentyfikować ewentualne słabe strony w Twojej ofercie, które można poprawić w celu zwiększenia atrakcyjności dla klienta.

Ile to kosztuje?

Koszty przygotowania audytu oferty handlowej mogą być znacznie różne w zależności od wielu czynników. Możemy je oszacować, gdy będziemy wiedzieli, na którym aktualnie etapie rozwoju znajduje się Twoja firma i jakie są jej potrzeby.

Nowo utworzone startupy, dojrzałe firmy pragnące zwiększyć swoją obecność na rynku, czy organizacje przechodzące przez proces restrukturyzacji – każda z nich będzie wymagać unikalnego podejścia do budowy lub zmiany strategii marketingowej, co bezpośrednio wpływa na koszty związane z jej opracowaniem.
My chcemy zrozumieć, gdzie Twoja firma jest teraz i dokąd zmierza, aby odpowiednio dostosować nasz plan działania. Dopiero po naszych pierwszych rozmowach, będziemy mogli dokładnie oszacować koszt przygotowania efektywnej dla Twojego biznesu strategii marketingowej.

Co możemy
dla Ciebie zrobić?

Dowiedz się, jak możemy
pomóc rosnąć Twojemu biznesowi.