Nie ma sukcesu bez podstaw. Jak pomogliśmy usprawnić reklamy klientowi z branży fotograficznej?

U podstaw skutecznego marketingu stoi strategia. Wiele osób zapomina jednak o tym, jak ważną jej częścią jest dobra strona internetowa. To fundament jakichkolwiek działań, dzięki któremu możemy przedstawić odbiorcom firmę, pokazać naszą ofertę i stale karmić ich wartościowymi treściami, których poszukują.

Wie o tym już również jeden z naszych klientów, któremu w tym obszarze pomogliśmy.

Sytuacja wyjściowa

Firma działająca w branży fotograficznej przyszła do nas z problemem dotyczącym kampanii reklamowych na platformie Meta Ads. Do tej pory nie przynosiły one oczekiwanych wyników. 

Gdy przeprowadziliśmy audyt działań, natychmiast dostrzegliśmy kilka zastrzeżeń i przyczyn takiego stanu rzeczy. Były nimi przede wszystkim brak struktury w lejku marketingowym oraz właśnie przestarzała strona internetowa. 

To stanowiło główne wyzwania, z którymi trzeba było się zmierzyć. 

A my lubimy wyzwania i zawsze z chęcią stawiamy im czoła.

Rozwiązania

  1. Wypracowanie skutecznego lejka marketingowego.

Na samym początku pomogliśmy opracować klientowi nowy, zintegrowany lejek marketingowy z wykorzystaniem narzędzia Figma. Umożliwiło nam ono precyzyjne zaplanowanie ścieżki klienta z różnymi wariantami jego zachowań, co pozwoliło na efektywniejsze docieranie do grupy docelowej i kierowanie do nich odpowiednich działań w odpowiednim momencie.

  1. Segmentacja klientów

Dokładnie zdefiniowaliśmy segmenty klientów, do których kierowane były kampanie reklamowe. Dzięki temu nasze działania były bardziej precyzyjne, co przekładało się na wyższą jakość ruchu na stronie.

  1. Warsztat SXO

Przeprowadziliśmy warsztat dotyczący SXO, a więc, najprościej rzecz ujmując, połączenia SEO i UX (pozycjonowania i budowania pozytywnych doświadczeń klienta). Na podstawie wniosków zasugerowaliśmy klientowi, w jaki sposób powinien zaktualizować istniejącą stronę internetową, która nie była dotąd w najlepszym stanie. 

Dzięki naszym radom witryna stała się bardziej przejrzysta, intuicyjna w nawigacji oraz bardziej atrakcyjna dla użytkowników. A to oczywiście zwiększa prawdopodobieństwo, że klient na niej zostanie i dokona konwersji.

  1. Analiza i wdrożenie zdarzeń konwersji

Przeprowadziliśmy szczegółową analizę dotychczasowych kampanii reklamowych klienta. Zasugerowaliśmy, że niezbędne jest wdrożenie zdarzeń konwersji z wykorzystaniem API konwersji Facebooka. Dzięki temu klient zyskał możliwość optymalizowania kampanii pod konkretne cele biznesowe, na których mu zależało.

Rezultaty

Najlepszym podsumowaniem naszej współpracy niech będzie jednak fakt, że klient postanowił przekazać swoje konto reklamowe specjalistom Suasio do pełnej realizacji jego działań reklamowych.

 

Po raz kolejny udowodniliśmy, że nasi specjaliści pomogą Ci wyjść z każdych marketingowych tarapatów. Dokładnie przeanalizują Twoje problemy, znajdą ich źródło i przygotują skuteczne rozwiązania, które przełożą się na realne zyski Twojej firmy i skuteczność reklam.

 

Chcesz dowiedzieć się, jak możesz osiągnąć swoje cele? Odezwij się do nas!