Szkolenie dla firm

Content marketing w biznesie

Content is king – nie bez przyczyny mówi się tak o treściach, które przyciągają odbiorców i zamieniają ich w lojalnych klientów.

Właśnie tego nauczysz się na naszym szkoleniu. Zaczynając od podstawowych zagadnień dotyczących znaczenia i roli content marketingu aż po wykorzystanie AI do tworzenia treści, przejdziemy przez wszystkie kluczowe aspekty budowania i realizacji strategii content marketingowej dla Twojego biznesu.

Content marketing w biznesie

Dla kogo jest nasze szkolenie?

Wiele osób pracujących w marketingu online na co dzień styka się z planowaniem lub bezpośrednio tworzeniem treści. Dlatego nasz segment szkoleniowy będzie przydatny dla osób, które odpowiadają za marketing treści w swoich organizacjach. Będą to między innymi:

  • Specjaliści ds. Marketingu, SEO i Content Marketingu
    Dla osób, które odpowiadają za tworzenie treści, które konwertują i chcą pogłębić swoją wiedzę dodatkowo usprawniając swoją codzienną pracę.
  • Przedsiębiorcy i właściciele firm
    Dla osób, które odpowiadają za realizację celów tak, aby mogli budować skuteczne strategie pozyskiwania klientów i budowania głębszej relacji z obecnymi.
  • Twórcy treści, copywriterzy
    Dla tych, którzy w codziennej pracy tworzą content, którego celem jest generowanie kontaktów, zamówień czy zapytań ofertowych. Szkolenie pomoże stworzyć przejrzysty i skuteczny model współpracy oparty o dane.

Czego się nauczysz?

Chcąc rozwijać swój dział marketingu warto sprawdzić, czy na witrynie i w mediach nie brakuje Twojej firmie właściwego contentu. Biorąc pod uwagę strategię marketingową, warto poszerzyć kompetencje z zakresu content marketingu dotyczące pisania tekstów, pozycjonowania i planowania całych klastrów tematycznych dotyczących Twojej branży i zakresu działania.

Zrozumiesz Content Marketing

Poznasz definicję i znaczenie content marketingu w procesie przyciągania uwagi i budowania długotrwałych relacji z odbiorcami.

Stworzysz skuteczną strategię

Nauczysz się analizować potrzeby odbiorców i tworzyć na tej podstawie skuteczny plan treści, który odpowiada na konkretne zapytania i preferencje. Pozwoli Ci to tworzyć harmonogramy skutecznych kampanii content marketingowych.

Poznasz Rodzaje i Techniki Tworzenia Treści

Poszerzysz wiedzę na temat różnych typów treści i nauczysz się najlepszych praktyk ich tworzenia i dystrybucji.

Poznasz SEO Copywriting i UX

Dowiesz się jak tworzyć treści, które nie tylko przyciągną uwagę użytkowników, ale będą również optymalizowane pod kątem wyszukiwarek, zwiększając szanse na lepszą widoczność, jeśli w procesie zaangażujesz dodatkowe taktyki pozycjonowania stron internetowych.

Wykorzystasz Omnichannel i Automatyzację

Dowiesz się, jak integrować content marketing z różnymi kanałami komunikacji i wykorzystać automatyzację, by zwiększyć efektywność Twoich działań w procesie promocji produktów i usług.

Zaczniesz podejmować trafne decyzje w oparciu o dane

Nauczysz się, jak ustalać kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) i korzystać z narzędzi analitycznych, by mierzyć sukces i optymalizować strategię – to kluczowe umiejętności i wiedza.

Wdrożysz narzędzia AI i usprawnisz pracę

Odkryjesz praktyczne zastosowania sztucznej inteligencji w branży marketingowej w procesie tworzenia i optymalizacji treści, co umożliwi Ci wykorzystanie najnowszych technologii w celu poprawy efektywności Twoich działań marketingowych.

Szkolenie Content Marketing - krok po kroku

Chcąc promować jakościowe treści, które przyciągną uwagę odbiorów, warto znać nie tylko dobre praktyki ale najskuteczniejsze strategie, dzięki którym osiągniesz przewagę w biznesie. Na naszym kursie zyskasz praktyczną wiedzę dotyczącą promocji treści. Opanujesz podstawy, które pozwolą Ci przejść do zaawansowanych taktyk rozwijających skuteczne działania. Nasze szkolenie, dzięki doświadczeniu ekspertów, to gwarancja, że zdobędziesz kompetencje pozwalające Ci rozwinąć ścieżkę kariery i skalować sprzedaż Twojej firmy.

Skontaktuj się

Wypełnij formularz i poznaj szczegóły

Prowadzący szkolenie

Icon

Przedsiębiorca, konsultant i edukator

Icon

Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji

Icon

Autor czterech bestsellerowych poradników biznesowych

Icon

Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce

Artur Jabłoński
Artur Jabłoński Założyciel i CEO @ Suasio & digitalk

Przedsiębiorca, konsultant i edukator. Założyciel i CEO firmy doradczo-szkoleniowej Suasio i agencji marketingowej digitalk. Wraz z zespołami obu firm pomaga zwiekszać sprzedaż i usprawnić działania marketingowe i sprzedażowe poprzez doradztwo, szkolenia lub prowadzenie kampanii. Pracował m.in. dla: Swiss, Ergo Hestia, Oferteo, Wydawnictwa Znak, Otomoto, Otodom, NEUCA, Sphinx, Tel Aviv Urban Food Województw Pomorskiego i Kujawsko-Pomorskiego czy Instytutu Matki i Dziecka.

Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 6 tysięcy godzin. To do niego inne agencje wysyłają swoich ludzi, by nauczył ich tworzyć skuteczne kampanie.

Autor czterech bestsellerowych poradników biznesowych: “Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie”, “Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)” (nr 1 na liście sprzedaży w Empiku w kategorii marketing nieprzerwanie od kilku lat), „Skuteczna reklama na Linkedin”, „Zrozumieć Marketing”, jak również jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu i sprzedaży: www.ArturJablonski.com i najchętniej słuchanych podcastów – Konkretnie o Marketingu i Sprzedaży.

Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce: Wyższych Szkół Bankowych, AGH w Krakowie oraz Politechniki Białostockiej. Nagradzany prelegent najważniejszych konferencji marketingowych w kraju.

 

Moduły szkolenia

Zobacz pełną agendę szkolenia content marketingowego

Od podstaw przez strategię i planowanie działań po realizację i analizę wyników.

Zobacz agendę naszego szkolenia, rozwiniętą o automatyzację i wykorzystanie AI.

01
Moduł 1: Podstawy Content Marketingu
Definicja content marketingu i jego rola w przyciąganiu uwagi odbiorców. Znaczenie content marketingu w strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
02
Moduł 2: Analiza Trendów i Potrzeb Odbiorców
Metody identyfikacji trendów w content marketingu. Techniki analizy zapytań i potrzeb grupy docelowej, by lepiej zrozumieć oczekiwania odbiorców.
03
Moduł 3: Rodzaje Treści w Content Marketingu
Przegląd rodzajów treści: copywriting, wideo, infografiki, i ich wpływ na zaangażowanie. Best practices w tworzeniu różnorodnych treści dla zwiększenia zasięgu i interakcji.
04
Moduł 4: Tworzenie Planu Treści
Opracowywanie skutecznego planu treści odpowiadającego na potrzeby odbiorców. Strategia treści dla grupy docelowej – jak tworzyć treści, które rezonują z oczekiwaniami odbiorców.
05
Moduł 5: UX i SEO Copywriting
Techniki tworzenia treści konwertujących, przyjaznych dla użytkownika i wyszukiwarek. Znaczenie doświadczenia użytkownika (UX) w kontekście SEO i konwersji na stronie.
06
Moduł 6: Omnichannel w Content Marketingu
Integracja strategii content marketingu z SEO, Social Media, PPC i marketing automation. Tworzenie spójnej komunikacji marki przez różnorodne kanały dystrybucji.
07
Moduł 7: Ustalanie KPI i Analiza Wyników
Definiowanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI) dla działań content marketingowych. Analiza wyników i optymalizacja strategii z wykorzystaniem Google Analytics 4.
08
Moduł 8: Wykorzystanie AI w Tworzeniu i Analizie Treści
Przegląd narzędzi AI wspierających tworzenie, redagowanie i analizę treści marketingowych. Praktyczne zastosowanie AI w automatyzacji procesów content marketingu.
09
Moduł 9: Gotowe Ścieżki Automatyzacji
Przykłady skutecznych ścieżek automatyzacji w content marketingu. Jak automatyzacja procesów może zwiększyć efektywność działań marketingowych.
10
Moduł 10: Raportowanie i Realizacja Celów
Techniki skutecznego raportowania postępów w realizacji strategii content marketingu. Case study: analiza studiów przypadku skutecznego osiągania celów marketingowych za pomocą content marketingu.

Nasze kursy i szkolenia to gwarancja zdobycia wiedzy bezpośrednio od praktyków i ekspertów do spraw marketingu. Szkolenie prowadzone jest w formie stacjonarnej a na koniec otrzymasz od nas certyfikat ukończenia szkolenia, dzięki któremu zwiększysz kompetencje swoje i swojego zespołu w dziedzinie marketingu.

Skontaktuj się

Wypełnij formularz kontaktowy

FAQ

Odpowiadamy na najczęstsze pytania

Zastanawiasz się jak wygląda szkolenie, jak je zamówić, a może masz inne pytania?

Zebraliśmy te, które pojawiały się najczęściej i przygotowaliśmy do nich gotowe odpowiedzi poniżej.

01
Na czym polega content marketing?
Jest to segment z zakresu digital marketingu, który odpowiada za tworzenie treści, które przyciągną użytkowników i generować konwersje. Na naszym szkoleniu zrozumiesz mechaniki działania i nauczysz się tworzyć właśnie takie treści.  Nie są to jednak tylko posty na social media czy treści reklamowe, ale także wpisy blogowe, edukacyjne czy nawet lead magnety. Całość zoptymalizowana nie tylko pod SEO ale i UX treści oraz jak najlepszą konwersję.
02
Ile kosztuje szkolenie z content marketingu?
Cena zależy od ilości uczestników i tego, czy wymagany jest dodatkowy zakres szkolenia. Jeśli chcesz otrzymać indywidualną wycenę skontaktuj się z nami wypełniając formularz kontaktowy.  
03
Jak zapisać się na szkolenie?
Wypełnij formularz kontaktowy a my odpowiemy na wszystkie pytania i pomożemy Ci znaleźć dogodny termin wybranego przez Ciebie szkolenia z marketingu cyfrowego. Poprosimy Cię o informacje kontaktowe, a podczas rozmowy omówimy Twoje potrzeby i oczekiwania.
04
Czy osoba indywidualna może wziąć udział w szkoleniu content marketingu?
Największą grupą naszych kursantów są pracownicy działów marketingowych, natomiast nic nie stoi na przeszkodzie, aby porozmawiać o dedykowanych opcjach szkolenia. Wypełnij formularz a my ustalimy z Tobą możliwości współpracy.
05
W jakich miastach odbywa się szkolenie content marketingu?
Wszystkie szczegóły możesz poznać kontaktując się z nami poprzez formularz kontaktowy. W przypadku szkoleń dedykowanych - ustalamy miejsce realizacji i zakres szkolenia indywidualnie.
06
Czy otrzymam certyfikat ze szkolenia content marketingu?
Naturalnie. Zależy nam, aby nasi kursanci mogli legitymizować swoją wiedzę i zwiększać kompetencje z zakresu copywritingu i webwritingu komunikatów reklamowych, wiedzę z zakresu obsługi narzędzi AI jak ChatGPT czy kampanii marketingowych. Zapewnia to certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności, firmowany naszą marką.   
07
Czy w przypadku zgłoszenia 2 lub więcej uczestników można liczyć na rabat?
Im większa grupa tym większe możliwości negocjacji cen - po szczegóły zapraszamy do kontaktu poprzez nasz formularz. 

Zamów szkolenie

Wypełnij formularz a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i omówisz szczegóły.

Wypełnij formularz