Szkolenie dla firm

Szkolenie z marketing automation - Optymalizuj sprzedaż i konwersje

Marketing Automation to nie tylko maile. To cały ekosystem komunikacji i zdarzeń, które pozwolą Ci zwiększyć sprzedaż jednocześnie poświęcając na marketing mniej czasu.

Kluczem jest zaplanowanie skutecznych scenariuszy, które będą edukować Twoich odbiorców, przypominać im o Twojej ofercie a finalnie generować sprzedaż z crosselingu czy budować lojalność i zwiększać LTV. Na naszym szkoleniu omówimy nie tylko tematy związane z komunikacją mailową ale także SMS, push i inne kanały komunikacji. Wspólnie stworzymy strategię, która pozwoli Ci zwiększyć zyski z obecnej bazy i sprawnie pozyskiwać do niej nowych odbiorców.

Co obejmuje marketing automation?

To nie tylko maile. Wdrożenie narzędzi klasy marketing automation to między innymi:

  • platforma do agregowania danych o użytkownikach,
  • system do optymalizacji sprzedaży w e-commerce,
  • personalizacja komunikacji do użytkowników,
  • zarządzanie customer journey i ścieżką konwersji,
  • dbanie o każdy lead i ogrzewanie kontaktów na drodze do konwersji.

Nasze szkolenie marketing automation pozwala wdrażać e-mail marketing (np. poprzez newsletter) do Twojej firmy, łączyć różne kanały jak social media oraz kampanie płatne, a także wspierać sprzedaż zarówno w branży B2C jak i B2B.

Marketing automation w praktyce

Dla kogo jest nasze szkolenie z marketing automation?

Wiele osób pracujących w marketingu online na co dzień mierzy się z wyzwaniem optymalizacji konwersji. Kiedy zwiększenie budżety nie przynosi korzyści a klienci coraz rzadziej ponawiają zakupy – z pomocą przychodzą narzędzia klasy marketing automation.

Specjaliści ds. Marketingu

Dla osób, które odpowiadają za tworzenie treści i kampanii reklamowych, które konwertują i chcą pogłębić swoją wiedzę dodatkowo usprawniając swoją codzienną pracę.

Przedsiębiorcy i właściciele firm

Dla osób, które odpowiadają za realizację celów tak, aby mogli budować skuteczne strategie pozyskiwania klientów i budowania głębszej relacji z obecnymi.

Specjalistów ds. Automatyzacji, Managerów i osób zarządzających CRM

Dla tych, którzy w codziennej pracy wykorzystują narzędzia marketingowe, których celem jest generowanie kontaktów, zamówień czy zapytań ofertowych. Szkolenie pomoże stworzyć przejrzysty i skuteczny model współpracy oparty o dane.

Jakie są korzyści z ukończenia szkolenia z marketing automation?

Nasze szkolenie ma na celu przekazanie Ci informacji, których potrzebujesz do skalowania swojego biznesu, od stworzenia skutecznej strategii, przez planowanie i wdrażanie działań, do analizy i procesu optymalizacji.

  1. Nauczysz się tworzyć lejki marketingowe wykorzystujące scenariusze automatyzacji
  2. Dowiedz się jak wspierać kampanie lead generation tak, aby zwiększać jakość generowanych kontaktów
  3. Otrzymasz know-how, które pozwoli Ci zwiększyć efektywność sprzedaży
  4. Zaczniesz wspierać inne działy w firmie dzięki technikom nowoczesnego marketingu
  5. Zoptymalizujesz działania zwiększające liczbę konwersji w sklepie internetowym
Zamów szkolenie

Wypełnij formularz i poznaj szczegóły

Czego się dowiesz na naszym szkoleniu?

Znaczenie Automatyzacji w Marketingu

Poznasz, jak kluczowa rola automatyzacji marketingu przyczynia się do zwiększenia efektywności działań marketingowych i wspiera rozwój biznesu.

Wykorzystanie Konwertujących Kanałów Komunikacji

Dowiesz się, jak efektywnie używać kanałów komunikacyjnych, które przynoszą najlepsze rezultaty konwersji, takich jak email, SMS, czy powiadomienia push.

Strategia Oparta o LTV Klienta

Nauczysz się budować strategie marketing automation, które są skoncentrowane na zwiększaniu wartości życiowej (Lifetime Value) klienta.

Tworzenie Angażujących Treści

Opanujesz techniki tworzenia treści, które angażują odbiorców i skutecznie zachęcają do interakcji z marką.

Kluczowe Narzędzia do Automatyzacji Marketingu
  • Poznasz narzędzia i oprogramowania, które umożliwiają efektywne tworzenie, zarządzanie i optymalizację kampanii marketing automation.

Moduły szkolenia

Zobacz pełną agendę szkolenia content marketingowego

Zobacz czego dowiesz się z naszego szkolenia.

Odblokuj możliwości pełnego zakresu marketing automation.

01
Moduł 1: Wprowadzenie do Automatyzacji Marketingu
Definicja automatyzacji marketingu i jej znaczenie w rozwoju biznesu. Przegląd korzyści płynących z wykorzystania automatyzacji w strategiach marketingowych.
02
Moduł 2: Kanały Komunikacji w Automatyzacji Marketingu
Przedstawienie kanałów komunikacji: email, SMS, push, oraz innych narzędzi i systemów. Omówienie efektywnego wykorzystania kanałów do docierania do grupy docelowej.
03
Moduł 3: Tworzenie Strategii Marketing Automation
Proces tworzenia spójnych i efektywnych strategii automatyzacji. Planowanie działań marketingowych dla maksymalizacji ich efektywności.
04
Moduł 4: Budowanie Scenariuszy i Lejków Konwersji
Metodyka budowania scenariuszy komunikacji i lejków konwersji. Praktyczne aspekty tworzenia ścieżek przekształcających zainteresowanie w akcje.
05
Moduł 5: Jak Pisać Skuteczne Newslettery i Powiadomienia Email?
Zasady tworzenia angażujących i konwertujących newsletterów i powiadomień email. Najlepsze praktyki i błędy do uniknięcia w komunikacji emailowej.
06
Moduł 6: Przykłady Scenariuszy Generujących Konwersje
Analiza skutecznych scenariuszy marketing automation: ratowanie porzuconych koszyków, ponowne zamówienia, zaproszenia do pozostawienia opinii, edukacja i lead nurturing. Case studies i tworzenie własnych scenariuszy konwersji.
07
Moduł 7: Narzędzia do Tworzenia i Optymalizacji Ścieżek Marketing Automation
Wybór narzędzi dostosowanych do potrzeb i możliwości przedsiębiorstwa.
08
Moduł 8: Analiza Ścieżek Konwersji i Efektywności Scenariuszy
Metody analizy i pomiaru efektywności działań marketing automation. Optymalizacja scenariuszy dla zwiększenia skuteczności i ROI.

Jakie są kroki wdrożenia systemu do automatyzacji działań marketingowych?

Zacznij od określenia potrzeb biznesowych, jakie potrzebujesz zrealizować. Następnie przeanalizuj możliwości poszczególnych systemów marketing automation i wybierz właściwy. Mając narzędzie, przygotujesz dedykowane scenariusze automatyzacji, z którymi zaczniesz bezpośrednio zwiększać sprzedaż. Kolejny krok to optymalizacja lejka sprzedażowego w omnichannel.

Po naszym szkoleniu marketing automation dowiesz się jak wykorzystać automatyzację marketingu do zarówno sektora B2B jak i B2C czy e-commerce. Dowiesz się czego oczekują klienci i jak odpowiedzieć na ich potrzeby w sposób, który zwiększy wynik marketingowy i sprzedażowy.

Skontaktuj się

Wypełnij formularz kontaktowy

FAQ

Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania dotyczące kursu z automatyzacji marketingu.

Zastanawiasz się jak wygląda szkolenie, jak je zamówić, a może masz inne pytania?

Zebraliśmy te, które pojawiały się najczęściej i przygotowaliśmy do nich gotowe odpowiedzi poniżej.

01
Jak w praktyce wykorzystać automatyzację do rozwoju biznesu?
Skup się na tych obszarach Twojego biznesu, które przynoszą mierzalne i powtarzalne korzyści. To miejsca, które najłatwiej będzie zautomatyzować. Naturalnym krokiem jest też optymalizacja procesów tak, aby usprawnić przepływ informacji w firmie, co najszybciej poprawia nie tylko wydajność ale też, co za tym idzie, sprzedaż. Myśląc w kategoriach marketingowych, automatyzacja pozwoli Ci zbudować i zachować relację z obecnymi klientami, co przekłada się na większą wartość klienta w czasie. Marketing automation pomoże Ci też ratować porzucane zamówienia, zachęcać klientów do ponawiania i wiele więcej. 
02
Dlaczego warto wiedzieć, jak zautomatyzować marketing?
Coraz więcej firm wdraża działania w obszarze automatyzacji marketingu, jest to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów/ W padaniach ponad 2/3 marek określiło wdrożenie narzędzi Marketing Automation jako koniecznie w najbliższych latach. Oznacza to, że istnieje coraz większe prawdopodobieństwo, że Twoja konkurencja już z nich korzysta! 
03
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Marketing Automation?
Marketing Automation to szeroki obszar, nie tylko marketingu ale i biznesu. Dlatego nie jest łatwo zarówno posiąść kompleksową, niezbędną wiedzę ale i być na bieżąco z nowościami, które budują przewagi konkurencyjne. Dlatego warto wziąć udział w szkoleniu Marketing Automation, ponieważ będziesz w stanie zacząć z nim faktycznie działać i zwiększać swoją sprzedaż, optymalizować procesy i budować lojalna bazę klientów. 
04
Do kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?
Szkolenie kierujemy do przedsiębiorców oraz specjalistów, którzy na co dzień odpowiadają za procesy i zwiększanie sprzedaży poza działaniami PPC. Do szkolenia wymagamy jedynie podstawowej wiedzy działań marketingowych tak, aby dobrze zrozumieć miejsce i możliwości wykorzystania marketing automation w strukturze swojej firmy uwzględniając strategię biznesową. 
05
Gdzie odbywają się szkolenia?
Szkolenie prowadzimy w formie zamkniętej (dedykowanego szkolenia), zatem odbywa się w ustalonym miejscu i terminie dopasowanym do klienta. 
06
Ile kosztuje szkolenie zamknięte?
Cena szkolenia zależy od zakresu i miejsca, dlatego jeśli chcesz otrzymać indywidualną wycenę - wypełnij formularz. Napisz do nas, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i ustali wszystkie szczegóły. 
07
Jak dokonać rejestracji na szkolenie?
Wypełnij formularz kontaktowy a nasz specjalista ustali z Tobą zakres, datę, miejsce szkolenia oraz przygotuje dedykowaną wycenę.

Zamów szkolenie

Wypełnij formularz a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i omówisz szczegóły.

Wypełnij formularz