Usługi

Szkolenie Google Analytics 4 - Skuteczna analiza

W 2024 roku w biznesie nie jest łatwo o nowych klientów, a pozyskiwanie wartościowych umów jest szczególnie ważne.

Zdecydowanie nie możesz tu sobie pozwolić na brak analityki i działanie na ślepo. Dlatego nie tyle warto, co wręcz trzeba umieć analizować dane w swojej firmie i podejmować na ich podstawie skuteczne decyzje biznesowe.

 

Chcesz nauczyć się robić to efektywnie? Właśnie z myślą o Tobie przygotowaliśmy w Suasio szkolenie  “Skuteczna analiza w Google Analytics 4″.

Google Analytics 4

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie “Skuteczna analiza w Google Analytics 4" to fantastyczna opcja dla:
Właścicieli firm,

którzy marzą o skutecznym marketingu, realnie przekładającym się na wyższą sprzedaż w firmie.

Przedsiębiorców,

którzy nie do końca potrafią wykorzystać możliwości analityki, a chcieliby pozyskiwać leady z pomocą miarodajnych danych.

Marketerów i specjalistów ds. marketingu internetowego,

którzy chcą precyzyjnie docierać do potencjalnych klientów i skutecznie przekonywać ich do swojej oferty.

Na czym polega?

Kiedy zbierasz poprawne dane na temat zachowań użytkowników na Twojej stronie, masz jasność, co zachęciło ich do kliknięcia w Twoją reklamę i dlaczego się u Ciebie pojawili. Dzięki temu potrafisz docierać z właściwym przekazem do właściwych osób, dzięki czemu pozyskujesz wartościowych klientów.

To wszystko jest możliwe dzięki analizie danych. Tym bardziej że Google Analytics 4 sprawiło, że może być ona dokładniejsza i skuteczniejsza, niż kiedykolwiek wcześniej.

W Suasio znamy system Google Analytics 4 od podszewki. Od momentu premiery skutecznie wdrożyliśmy go już u dziesiątek klientów i na co dzień udzielamy im konsultacji w tym obszarze. Potrafimy maksymalnie wykorzystać potencjał GA4, by zbierane dane zaowocowały wzrostem sprzedaży. I co najważniejsze – możemy się z Tobą podzielić tą wiedzą podczas szkolenia.

Nieważne, czy masz już doświadczenie w obsługiwaniu analityki, czy na naszym szkoleniu po raz pierwszy zobaczysz panel GA4. Dostosowaliśmy materiał w ten sposób, aby każdy, niezależnie od poziomu zaawansowania, zyskał wiedzę, która pomoże mu przełożyć dane na wyższą sprzedaż.

Brzmi interesująco? Zapisz się na szkolenie i dowiedz się na nim między innymi:

W jaki sposób skonfigurować konto Google Analytics 4?

Czyli na co należy zwrócić uwagę, by wszystkie ustawienia konta były poprawne i byś mógł/mogła swobodnie wykorzystywać możliwości GA4.

Jakie dane i w jaki sposób można mierzyć w tym systemie?

Od podstawowych wskaźników aż po zaawansowane, niestandardowe dane, jakie możemy pozyskiwać dzięki Google Analytics 4.

Co trzeba zrobić, by poprawnie zbierać dane w GA4?

Samo ustalenie celów i skonfigurowanie systemu nie wystarczy. Trzeba jeszcze sprawdzić, czy dane zbierane są prawidłowo. Błędy na tym polu mogą wpływać na nietrafione decyzje i okazać się bardzo kosztowne. Dowiesz się, jak tego uniknąć.

W jaki sposób wykorzystać dane, by zrozumieć klientów, przyciągnąć ich i budować ich lojalność?

Dane są oczywiście niezwykle cenną wartością, ale nie funkcjonują w próżni. Dlatego dowiesz się, jak wyciągać na ich podstawie praktyczne wnioski, a dzięki nim lepiej poznać klientów.

Jak dzięki danym prowadzić jeszcze lepsze kampanie i precyzyjnie docierać do tych najbardziej wartościowych klientów?

Dane pozwolą Ci nie tylko na lepszą znajomość grupy docelowej, ale również na skuteczną optymalizację działań reklamowych. Na szkoleniu nauczysz się, w jaki sposób wykorzystać je do prowadzenia efektywnych kampanii.

Brzmi interesująco?

Agenda szkolenia

Moduł I Wprowadzenie do GA4

  1. Przegląd interfejsu użytkownika GA4.
  2. Podstawowe pojęcia i metryki w GA4.
  3. Konfiguracja i Personalizacja Środowiska GA4

Moduł II Analiza Danych Sklepu Internetowego w GA4

  1. Śledzenie i analiza skuteczności produktów.
  2. Ustawianie celów i zdarzeń dostosowanych do potrzeb e-commerce.
  3. Analiza zachowań zakupowych i zachowań klientów.
  4. Zrozumienie ścieżek zakupowych i punktów styku klienta.
  5. Analiza Sprzedaży z Poszczególnych Kategorii
  6. Retencja Klientów i Lojalność
  7. Strategie utrzymania i zwiększania lojalności klientów.

Moduł III Raportowanie

  1. Tworzenie dedykowanych raportów w GA4
  2. Sposoby wykorzystania Looker Studio w tworzeniu raportów

Co o nas mówią KLIENCI?

Biorę udział w konsultacjach z Armandem Jabłońskim od półtora miesiąca. Jestem z nich bardzo zadowolona. Armand w sposób uporządkowany pokazuje mi, w jaki sposób wykorzystać potencjał reklamowy Facebooka. Zaproponował również strategię dla naszego konta reklamowego na podstawie wcześniej przeprowadzonego ze mną wywiadu. Dzięki konsultacjom mogę powiedzieć, że czuję się pewnie jeśli chodzi o prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku. Wiem, jak prawidłowo.skonfigurować konto reklamowe.
Bardzo polecam zarówno Armanda jak i firmę Suasio. Jako przedsiębiorca bardzo cenię sobie nastawienie na cel, konkretne działania zmierzające do sprzedaży i bardzo rzadko spotykam firmy z takim podejściem. Suasio jest tu zdecydowanie chlubnym wyjątkiem.  Jeśli poszukujecie firmy oraz osoby, z którą będziecie mogli merytorycznie i konkretnie porozmawiać o sprzedaży, osiąganiu konkretnych celów to jest to właściwe miejsce.

Wiktoria Jaros

Dyrektor operacyjny

Po wdrożeniu narzędzia Cookieboot, nasze dane nie były zbierane poprawnie. Po konsultacjach z kilkoma specjalistami dopiero Mateusz rozwiązał nasz problem. Konsultacja przebiegła bardzo sprawnie, szczerze polecam

Patryk Sowiński

Właściciel firmy

Jan bardzo szybko ustalił nowy plan, który następnie na bieżąco konsultowaliśmy i dopracowywaliśmy. W efekcie, biorąc pod uwagę obecną sytuację (ograniczanie wydatków, inflacja) przyniósł bardzo dobre efekty (szczególnie w oddziałach franczyzowych).
Jeśli chodzi o samą współpracę to jestem bardzo zadowolona. Kontakt był szybki i sprawny, w razie dłuższej chwili oczekiwania Jan dawał znać kiedy się odezwie. Wspólnie omawialiśmy wskaźniki w menadżerze reklam, Jan chętnie wszystko tłumaczył, co pozwoliło dokładnie wszystko zrozumieć. Reagował na bieżąco na nasze potrzeby i dopasowywał się do nich. Naszą współpracę oceniam bardzo pozytywnie 🙂

Małgorzata Skiepko-Bołtromiuk

Akademia Nauki

Bardzo dziękuję Konsultantowi Krzysztofowi za pomoc. Zdecydowanie będę chciał jeszcze skorzystać z Waszych konsultacji. Wdrożenie zmian w naszych kampaniach, które zarekomendowaliście, przerosły moje oczekiwania.

Michał Jaskurzyński

Właściciel firmy rozlicznajem

Bardzo dziękuję za współpracę! Skorzystałem z dodatkowych konsultacji z przedstawicielem Suasio! Trafiłem na świetnego specjalistę – Jana Klaga. Rozpoczęliśmy od zera analizę naszych dotychczasowych działań, a następnie przerabialiśmy kolejne kroki wraz z eliminacją moich wcześniejszych błędów, które nie pozwalały na optymalizację budżetu. Mam nadzieję, że efekty naszych działań będą coraz lepsze. Na pewno jeszcze niejednokrotnie skorzystam z dodatkowych konsultacji, ponieważ algorytmy Facebooka zmieniają się tak szybko, że ciężko za nimi nadążyć więc uważam, że lepiej skorzystać z dodatkowej konsultacji niż, znów uczyć się na swoich błędach. Chciałbym podziękować raz jeszcze za współpracę Janowi za jego zaangażowanie i chęć pomocy. Każde spotkanie było przyjemne z dużą dawką wiedzy oraz humoru 🙂

Daniel

Właściciel firmy z branży budowlanej

Konsultacje z Mateuszem były niesamowicie pouczające! Przekazał ogrom wiedzy w krótkim czasie i dostosował treść do obszaru biznesowego w którym były prowadzone kampanie.
Współpraca na żywo w panelu Google Ads była świetna, a Mateusz chętnie dzielił się mniej oczywistymi sposobami optymalizacji.
Elastyczne dopasowanie terminów było bardzo wygodne, a efekty konsultacji były widoczne po kilkunastu dniach – wzrost wartości zamówień i ruchu na stronie. Mail podsumowujący i dodatkowe materiały były świetnym dodatkiem. Zdecydowanie polecam konsultacje w Suasio! Mateusz to prawdziwy ekspert, który pomaga osiągnąć konkretny sukces

Daniel Grudniewicz

Dan-Pol

Co możemy
dla Ciebie zrobić?

Dowiedz się, jak możemy
pomóc rosnąć Twojemu biznesowi.