Jak osiągnąć ROAS 5,03 dzięki skutecznej strategii Facebook Ads?

Stałe przyciąganie klientów, zwiększanie świadomości marki i optymalizacja budżetu reklamowego to marzenie każdego przedsiębiorcy. Czy jest to możliwe, nawet jeśli nie masz doświadczenia w reklamach na Facebooku? 

Z pomocą konsultantów Suasio – jak najbardziej.

Pokazaliśmy to podczas współpracy z firmą, produkującą unikalne płytki ceglane, która dzięki naszym konsultacjom odkryła moc skutecznego marketingu w ekosystemie Facebook Ads.

Początek wspołpracy

Firma, mimo posiadania atrakcyjnego produktu, nie korzystała z reklam na Facebooku.

Była tym samym na straconej pozycji w rywalizacji z konkurencją, która korzystała z płatnych kampanii i innych działań marketingowych. A w takiej sytuacji trudno o sukcesy na reklamowym polu.

Poprawa tego stanu rzeczy była wyzwaniem, które firma postanowiła powierzyć konsultantom Suasio. I nie pożałowała.

Rozwiązanie

Po przeprowadzeniu audytu zaleciliśmy klientowi wprowadzenie kampanii skierowanych na ruch. Pomagają one przyciągnąć uwagę i budować świadomość marki wśród nowych klientów.

Do tego zasugerowaliśmy, by klient wdrożył kampanię remarketingową, kierowaną do osób, które już wykazały zainteresowanie produktem. Dzięki temu można było im się przypominać i stale zachęcać do zakupu, a to znacząco zwiększa szanse na konwersje.

Uznaliśmy, że niezbędne są również zmiany w komunikacji. Do tej pory klient posługiwał się ogólnymi, dość często spotykanymi zwrotami w tekstach reklamowych:

Zamiast tego, zaleciliśmy mu skupienie się na jasnych, konkretnych przekazach, które ukazują realną wartość i korzyści produktu. Takie komunikaty zdecydowanie mocniej trafiają do odbiorców i efektywniej prezentują ofertę:

Efekty konsultacji

Na efekty działań specjalistów Suasio nie trzeba było długo czekać. Firma już w pierwszym miesiącu działalności reklamowej na Facebooku osiągnęła wskaźnik zwrotu z inwestycji w reklamę (ROAS) na poziomie 5,03. 

To nie tylko dowód skuteczności kampanii, ale przede wszystkim konkretne korzyści finansowe dla klienta, który nareszcie mógł ruszyć do przodu ze swoim marketingiem i reklamami na FB.

Chcesz, aby Twoja firma również notowała takie korzyści, niezależnie od Twojego doświadczenia w danym systemie reklamowym?

Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Skontaktuj się z nami i przekonaj się sam(a)!