Konsultanci Suasio doradzili klientowi wprowadzenie kilku kompleksowych rozwiązań, które ruszyły marketing WSB i zupełnie odmieniły sytuację firmy.
Należało do nich:
- zmiana strony internetowej
Zaleciliśmy koncepcję witryny, która będzie responsywna, szybka, prosta w edycji i dostosowana do klientów. Według naszych wskazówek powstała strona dostosowana zarówno do firmy, jak i klientów, dzięki czemu przyczynia się ona do pojawiania się kolejnych zapytań.
Zaleciliśmy stworzenie go w celu zbierania zgłoszeń na dofinansowania szkoleń przebranżawiających. Kontakty z niej automatycznie trafiają do osoby odpowiedzialnej w WSB za nowych klientów, dzięki czemu łatwo jest zarządząć całą procedurą.
Landing pozwolił też na kierowanie reklam do zainteresowanych i skupienie w nich komunikacji na dofinansowaniach. Dzięki temu rozwiązaniu, Klient pozyskał ponad 2000 leadów w zaledwie dwa lata. Osoby z dofinansowaniem stanowią 30% wszystkich kursantów.
- odpalenie kampanii reklamowych na Facebook Ads
Zaleciliśmy klientowi skupienie się na kampaniach na wiadomości Messenger. W rezultacie dzięki temu kanałowi firma tygodniowo otrzymuje 50-100 wiadomości zainteresowanych kursem osób.
Doradziliśmy też uruchomienie kampanii na ruch do Messengera, które w odróżnieniu od powyższych nie są ograniczone pod względem mierzenia i optymalizacji. Oczywiście z reklamami nasyconymi językiem korzyści i dostosowanymi do charakterystyki klientów.
Efekt?
Od początku współpracy w. kwietniu 2020 roku, przeprowadziliśmy 243 kampanie, dotarliśmy do 3 986 712 osób i wydaliśmy ponad 110 000 zł. Średnio pozyskaliśmy od 30 do 50 wiadomości tygodniowo.
- Odpalanie kampanii na Google Ads
Dzięki temu, że kampanie facebookowe pozwoliły na skalowanie budżetu, doradziliśmy również wykorzystanie systemu Google Ads. Uznaliśmy, że najlepiej sprawdzą się tu kampanie w sieci wyszukiwania i będzie to dobre wsparcie w zbieraniu ruchu na dofinansowaniach i kursy barberingowe. I nie przeliczyliśmy się.
W tym obszarze zarekomendowaliśmy WSB, aby ich kampanie według naszych zaleceń poprowadzili bezpośrednio specjaliści z digitalk. Agencja wspólnie z klientem zainwestowała w działania ponad 22 032 zł. Przełożyło się to na prawie 2 500 wysłanych formularzy, a kosz formularza wyniósł 8,97 zł.